stoffen hoes fotoalbum


Deze hoes heb ik gemaakt voor mijn buurvrouw. Haar dochter gaat morgen trouwen en krijgt dit album cadeau met foto's e.d.

I made this fabric cover for my neighbour. Her daughter is getting married and this photo album is a gift.


Zo ziet het fotoalbum eruit zonder hoes.

This is the album with out the cover.



De sluiting heb ik gemaakt van een restje stof en kant wat ik nog had liggen. Gelukkig vond ik ook een knoop die er qua kleur precies bij past.

The closing I made with a left over piece of fabric and some lace trimming. I also found a colour matching button.


Als extra heb ik een soort stoffen boekenlegger voor ertussen gemaakt. Met, als leuk detail, een paar klompjes.

I made a stroke of fabric with a lace trimming and dutch wooden shoes to put between the pages.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...