Bedankt voor het volgen

Lieve volgers,

Ik zie dat ik er een paar volgers bij heb. Helemaal te gek!! Door mijn creativiteit te delen met anderen krijgen mijn projecten meerwaarde. Ik doe het nu niet meer alleen voor mijzelf, maar ook voor anderen ter inspiratie of om ideeen op te doen. Ken je nog andere mensen die interesse kunnen hebben om een kijkje te nemen op mijn blog dan zou ik het leuk vinden wanneer je mijn link door stuurt.

Bedankt allemaal,

Dear followers,

I see that I can welcome a couple of new followers. Super!! When I share my creative projects the projects have more value. I don't do it only for myself, but also for others to be inspired or to get some ideas. Do you know other people with a creative, crafty interest and they would love to take a look at my blog, I would appreciate when my link is been send.

Thanks to all,

Marlies.
http://www.marlydesign.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...