eiken kastje gepimpt!




Yes, ik heb wat progressie gemaakt met mijn oude eiken kastje. Afgelopen weekend, met hulp van mijn man, zijn we zover gekomen als bovenstaande foto. Het enige wat ik nog wil doen is de achterkant dichtmaken en de binnenkant een leuk behangetje geven. Het is nog wel erg wennen om als moeder veel minder tijd te hebben voor jezelf. Er is niet veel tijd over naast het verzorgen van een baby, het huishouden, mijn twee hondjes en de tijd die je als gezin besteedt. Maar het maakt wel dat je prioriteiten stelt :-)

Het kastje heb ik in een licht grijze kleur geschilderd met een paar oud witte accenten. Daarna de randen en kantjes wat doorgeschuurd met schuurpapier. Het beslag van het kastje hebben we schoongemaakt met wat water en ammoniak en daarna gespoten met een paarse spray. Alleen de achterkant moet nog op maat gemaakt, geschilderd en een behangetje.....dus de laatste loodjes!




En zo kocht ik het kastje!


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...