Januari, boek; Print workshop


Dit boek kocht ik een paar maanden geleden in Canada. Ken je dat? Je ziet iets, loopt toch door, maar het blijft in je hoofd zitten. Dat gebeurde bij mij met dit boek en dus ben ik teruggegaan om het te kopen. En daar heb ik geen spijt van. Ik wil graag de maand Januari wijden aan dit boek en een aantal technieken die erin beschreven worden. Wat kan je de aankomende weken verwachten? informatie over;

-clear stamps
-DIY foam stamps
-DIY stamp maken van gum
-huis-tuin-en keuken stamps
-DIY monotype
-En meer........

I bought this book a couple of months a go in Canada. I saw it, decided not to buy, but it stayed in my mind. So I went back and did buy it and I'm not sorry about it. I would like to dedicate the month January to this book and a couple of techniques the book describes. What you can expect the next weeks? information about;

-clearstamps
-DIY foam stamps
-DIY eraser stamp
-stamping with stuff around the house
-DIY monotype
-And more......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...