Blogcandy bij 60 volgers!!


Herinner je deze nog? Deze luiermotor heb ik een paar weken geleden gemaakt en er een post van geplaatst. Meestal doe ik daar een uitgebreide werkbeschrijving bij........maar dat was dit keer niet het geval en dat heeft een goede reden. Het lijkt me leuk deze luiermotor te maken met een aantal van mijn volgers. Heb jij zin om mee te doen?

Do you remember this post? I made it a couple of weeks ago. Most of the time I make a instruction with it........but that did'nt happend this time and I had a good reason for it. I would like to make myself and a couple of follewers happy by making this diaper motor together. Would you like to join?

Wat is er voor nodig;

1. Je bent/ wordt volger van mijn blog

2. Plaats een reactie bij dit bericht dat je geintereeseert bent en waarom

3. Like mijn facebookpagina


What is needed?

1. You are or will become a follower on my blog

2. Place a comment on this post why you are interested

3.Like my facebookpage


Wat is de bedoeling;

1. Het gaat om een groepje van 4 mensen, dus 4 winnaars!!

2. Je neemt alle benodigdheden, in de gewenste kleuren zelf mee

3. Ik zorg voor thee/koffie en lekkers en uiteraard de uitleg en hulp


Information;

1. I will choose 4 winners!!

2. You will bring all necessary items in the colours you wish

3. I will take care of drinks, food and the instructions and help


Bekendmaking winnaars;

1. Alle namen gaan op de ouderwetse manier in een pot

2. Uit de pot worden 4 namen getrokken

3. Via e-mail wordt daarna een datum en tijd geprikt


Announcement winners.

1. All names will be written on paper and go into a jar

2. I will pick 4 names

3. True e-mail we will set a date and time


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...