3 schilderijtjes / 3 little paintings


Deze drie schilderijtjes heb ik jaren geleden gemaakt. Ik had toentertijd nog maar een paar keer met acryl verf gewerkt. Op deze schilderijtjes wilde ik dingen uit proberen. Oud maken, vegen creeren, weg poetsen met een oude doek, ga zo maar door. Uiteindelijk vond ik ze hartstikke leuk gelukt en heb ik ze in huis opgehangen. De tekens die erop staan zijn afkomstig uit Afrika.

I made these three little paintings years ago. In that time I only had worked with acrylic paint a couple of times. These little paintings were for exploring. Making it old, wipe it off with an old rag, etc...just trying. They turned out nice and so we hanged them in our home. The signs are from Africa.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...