Eerste kennismaking

Hallo allemaal,

Dit is mijn allereerste bericht. Wat spannend dat ik nu mijn creatieve ideeen kan laten zien aan de buiten wereld. En uiteraard ben ik ook erg benieuwd naar jullie reacties. De afgelopen maanden heb ik me bezig gehouden met veel verschillende materialen. Vilt, stof, scrapbookpapier, hout, acrylverf het is allemaal voorbij gekomen. Van bijna al mijn werkjes heb ik foto's gemaakt, waarmee ik anderen hoop te verblijden of op leuke ideeen te brengen. Ik wens je veel lees en kijk plezier.

Marlies.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Marlies
    Wat leuk dat je begonnen bent met je blog !!
    Veel succes, ik ga het even verder bekijken.
    Groetjes
    Sjoerdtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marlies,

    Nou, jij hebt niet stil gezeten. Wat een leuk idee om je creatieve ideeën te delen! Mooie projecten heb je er al opgezet, hopelijk volgen er nog meer leuke creaties. Ik hou je site in de gaten en wie weet ga ik binnenkort er eens wat van maken. Veel succes.
    Groetjes Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej Marlies!

    Wat leuk om dti allemaal eens te bekijken! Mooie ideeënheb je uitgewerkt zeg! Krijg helemaal zin om ook aan het 'knutselen' te gaan!
    Veel plezier verder met je creatieve werkjes. Ik zal je bolg af en toe eens bekijken!

    liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...