geld stropdas vouwen / fold money tie




Vouw je papiergeld in de lengte dubbel.

Fold the paper double length wise.


Vouw de hoekjes naar binnen toe, zodat er een punt ontstaat.

Fold the corners inside, so you will see a triangle.


Vouw beide zijkanten in de lengte naar binnen.

Fold both sides inside length wise.



Vouw het andere uiteinde in een 'z' vorm.

Fold the other side in a 'z' shape.


Keer je papiergeld om.

Turn your money.


Vouw de zijkanten schuin weg naar binnen toe.

Fold the sides sloping inside.


Zo ziet het er dan uit.

This is what it looks like.


Druk bovenaan de twee zijkantjes iets naar buiten.

Push the upper two sides slightly out.

11 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de leuke recaties!! De stropdasjes blijven leuk om te maken en te geven. Je hebt dan vooral voor mannen eens iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!!! Ik ga er een voor m'n vader maken met zon bloesje/shirt erbij =D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie en ben benieuwd wat je vader ervan vindt!!

      Liefs,

      Marly.

      Verwijderen
  3. Zo wordt geld geven een stuk leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zeg, ik heb een overhemd en stropdas voor mijn kleinzoon zijn 18e verjaardag gemaakt, ik vind het leuker dan gewoon zo geld in een envelop te stoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél leuk om in deze corona tijd iemand te verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet nog beginnen ,wel leuk om te doen lijkt mij .

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...