Van briefgeld een shirt vouwen


Een shirt vouwen van papiergeld. Misschien leuk voor een mannen verjaardag. Wanneer je het met een koordje vastzet op een kaart en dan de shirts bevestigt met kleine houten wasknijpertjes heb je een eenvoudig, maar toch aparte manier van geld geven.


Vouw een middenlijn in de lengte.



Vouw beide lange zijkanten naar de middenlijn toe.


Draai je briefje om en vouw een klein randje naar binnen.



Draai je briefje weer om en vouw vanuit het midden de flapjes naar buiten.
Vouw (links) de hoekjes naar binnen, zodat het op kraagje lijkt.


Leg het briefje in de lengte voor je en vouw de einden naar elkaar toe.



Dit is het eindresultaat.

6 opmerkingen:

  1. Super idee.. Precies wat ik zocht voor een cadeau voor mijn broertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee!

    Ik vind het zelf nooit zo leuk om geld als
    cadeau te geven, maar op deze manier kunt je er iets leuks van maken!

    mvg,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wel een grappig iedee ik kende dit al van mijn buurvrouw die had dit ook een keer gemaakt maar ik wis alleen niet meer hoe je dat moest doen want zij is verhuisd naar belgie dus ik zocht het op en bam ik belande hier bedankt voor het voor doen he☻

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt Marly, ons zoontje heeft het als voetbalshirtjes gebruikt voor een teamgenoot die jarig is, maar ook 2 maanden niet mag voetballen vwg enkelblessure.
    Grtjs vanuit Delft!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk idee!! zeker wanneer iemand geblesseert is.....zo horen ze er nog steeds bij.

      Verwijderen
  5. Hey Marly,
    ik vind het allemaal heel fijne ideetjes!
    Super leuk om te maken en te geven.

    Creatieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...