uit de oude doos / old hat !!


Dit geboortekaartje heb ik ruim 6 jaar geleden ontworpen voor de geboorte van ons neefje. Een echte beschuit met muisjes. Van dit plaatje heb ik ook een geboortebord gemaakt om buiten op te hangen i.p.v. een ooievaar.

6 years ago I made this birthcard. I also made a wooden sign from this image to hang outside.


Deze kaart heb ik gemaakt als uitnodiging voor een babyshower van mijn vriendin. De fles heb ik gekocht bij 'Creatief zijn met', daarachter heb ik holografisch papier geplakt, een blauwe strik erom en in het midden een leuk babyplaatje.

I made this card for the babyshower of my best friend. I bought the bottle at 'Creatief zijn met'. Behind the bottle I glued holografic paper, blue bow around the neck and a nice baby image.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...