Hergebruik oude tas en kleren!! Re-use old bag and clothes!!


Het hengsel van mijn tas heeft het begeven en ik vond 2 truitjes met gaatjes en een scheur erin. Voordat ik dat weg doe loop ik het stuk na op bruikbare voorwerpen.

The grip of my handbag was torn and I found two shirts with holes and a tear. Before I throw it away I search for re-usable items.


Knoopjes.

Buttons.


In het shirt, bij de schoudernaden, heb je vaak extra lussen voor het ophangen van je kleding. Knip ze eruit.

In the shirt, the seam of the shoulder, you will find two loops for hanging your clothes. Cut them out.


Mijn oude tas heeft van die leuke, leren kwastje eraan hangen. Die knip ik eraf.

My old bag has some nice, leather pendants. I will cut them off.



De tas heeft ook de ringen waar het hengsel aan bevestigt is. Die kan je ook hergebruiken.

The bag also has rings where the handle is attached. You can re-use them.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...